L'AVENTURA DELS NÚMEROS

 


El zero, ja passa el sereno.

L'u, ets un soldat, segur.

El dos, vigila que no et pessigui cap poll ros

El tres, que no sigui res.

El quatre, a aquest ningú l'atrapa.

El cinc, ja el tinc.

El sis, vull un pastís.

El set, beu a galet.

El vuit, l'arròs ja és cuit.

El nou, l'ou encara es cou.

El deu, tranquil·la, que vénen a peu.

L'onze, vigila que el nano s'enfonsa!

El dotze, la bota s'esbotza.

El tretze, el vi ja es vessa.

El catorze, agafa el pa i esmorza.

El quinze, la roba s'esquinça.

El setze, ja arriba la Teresa.

El disset, i també a Josep.

El divuit, tranquil, que el dinar ja és cuit.

El dinou, posa't el vestit nou.

El vint no sé on el tinc.

El vint-i-u, a l'armari, segur.

El vint-i-dos, quin em poso dels dos?

El vint-i-tres, el de tons verds.

El vint-i-quatre, que n'ets de maca!

El vint-i-cinc, ben enamorat ja el tinc.

El vint-i-sis, que has comprat un pis?

El vint-i-set, nooo, un xalet.

El vint-i-vuit, és buit!

El vint-i-nou, anem a veure els mobles nous.

El trenta, compte! no toquis això que es trenca.

El trenta-u, n'estàs segur?

El trenta-dos, vaja, toquem el dos.

El trenta-tres, psssss... marxem sense dir res.

El trenta-quatre, ui, ui, ui, no sé què em passa.

El trenta-cinc, no sé què tinc.

El trenta-sis, se m'escapa el pis!

El trenta-set, hi soc jo, fes-ho el bidet!

El trenta-vuit, quin gust deixar el ventre buit!

El trenta-nou, ufff... he quedat com nou!

El quaranta, és que menges com un Carpanta!

El quaranta-u, n'estàs segur?

El quaranta-dos, doncs ens atipem tots dos!

El quaranta-tres, marxem sense dir res.

Comentaris