L'ÀNGEL

 L'Àngel és una poesia que em va ensenyar la meva àvia quant jo era petita. 

És molt divertida i penso que us agradarà.

-   Digues mamà, què és un àngel?

Què t’hi jugues que no ho saps?

-   Un àngel, és una nena que sol fer molta bondat,

que creu tot quant diu la mare

i que mai la fa enfadar.

Un àngel és un infant que va vestit de blanc

i encara que no el vegis, sempre vola per l’espai.

-   Doncs, mamà, jo he vist un àngel

que tot això que tu em dius, no ho ha fet mai.

-  I a on l’has vist?

-  A on? A la cuina.

-  Si que ho trobo ben estrany!

- L’altre dia, quan vostè no hi era,

vaig sentir com el papà, deia a la criada:

“Tu ets un àngel”

i després li va donar una abraçada

i la va ben petonejar.

Què? Que potser em diràs que també vola la criada?

-   Ara no, però, ja veuràs ja...

quan torni de la compra com vola escales avall!

Comentaris