EL PARC DELS LLOROS

 


Una  vegada, en un parc amb arbres, flors, gronxadors i diferents varietats d’ocells, hi havia un lloro de diferents colors. Era d’un groc  fort com el gira-sol, d’un verd com el julivert, blau com el cel i vermell com el gallaret. Tothom li deia Cuki.

Era l’atracció del parc i la distracció de la gent  gran, perquè amb tots xerrava i ells menjar li donaven.

Un diumenge el matí, en Cuki, que estava amb un senyor xerrant i molt content perquè li donava gra, de cop va veure un lloro femella de color taronja com la carabassa i un groc com la crema.

En principi no en va fer cas, però a ell li picava la curiositat i li feia gràcia aquella femelleta.

Fins que un dia li va dir:

-Com et dius tu, tan  maca?               

-Jo Cuka. I tu?

-Jo Cuki. Escolta, Cuka, fa molt de temps que et veig voltar per aquí  i m’agrades molt. Que vols ser la meva parella?

-sí! La veritat, és que tu també fa temps que m’agrades.

El cap d’un temps, aquell parc va quedar ple de lloros de colors diferents i feien gràcia a tot tipus de gent.

Comentaris